Monday, January 14, 2008

no need words to say it :)



Acho que não preciso dizer mais nada, pois não? 605 :)

I miss you - Incubus

To see you when I wake up
Is a gift I didn't think could be real.
To know that you feel the same as I do
Is a three-fold, utopian dream.
You do something to me that I can't explain.
So would I be out of line if I said

I miss you

I see your picture, I smell your skin on the empty pillow next to mine.
You have only been gone ten days, but already I'm wasting away.
I know I'll see you again
Whether far or soon.
But I need you to know that I care

And I miss you

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mais uma vez digo que não tenho muito jeito para estas ´coissas´ mas pronto,enquanto tu dizes que nao precisas de dizer mais nada,neste momento apetecia-me dizer muita coisa,mas como quando penso,ou estou contigo,as palavras custam a sair,fica complicado. como tu já sabes és tudo o que sempre quis e tudo o que sempre procurei.Fazes me sentir coisas que,ou nunca senti,ou há muito já não sinto. estou feliz,estou conigo. Obrigado por seres quem és ´pitinha mais boa´:D

Adoro-te

5:03 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home